اختصاص اینترنت رایگان به دانش‌آموزان کم بضاعت انگلیسی

تهران (پانا) - قرار است از طرف وزارت آموزش و پرورش انگلستان و با همکاری مخابرات انگلستان، به هزاران خانواده فاقد اینترنت، به مدت شش ماه دسترسی به وای فای رایگان اختصاص داده شود.

کد مطلب: ۱۰۹۲۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص اینترنت رایگان به دانش‌آموزان کم بضاعت انگلیسی

به گزارش خبرگزاری ایندیپندنت (independent)، نیک گیب، یکی از مدیران آموزشی، بیان کرد که این اقدام برای اطمینان پیدا کردن از تحصیل فقیرترین کودکان در انگلیس طراحی شده است، تا به دلیل تعطیلات کرونایی به این کودکان لطمه وارد نشود. طبق گفته وزارت ارتباطات، حدود ۱۰ هزار خانواده می‌توانند از این شرایط بهره‌مند شوند.

بر اساس گزارش‌ها، میلیون‌ها دانش‌آموز بخشی از تکالیف خود را در دوران تعطیلات کرونایی انجام داده‌اند. موسسه آموزش UCL اظهار کرده است که از ماه مارس تاکنون یک کودک از هر پنج کودک، روزانه کمتر از یک ساعت در روز را صرف مطالعه کرده است.

با وجود اینکه حدود ۴.۵ میلیون نقطه اتصال بلوتوث در پمپ بنزین‌ها، مغازه‌های خیابانی و بانک‌ها قرار دارد، یکی از سخنگویان در مصاحبه با ایندیپندنت گفت: «قریب به 1.5 میلیون از آن‌ها در خانه‌ها هستند و مناطق مسکونی اطراف را تحت پوشش قرار می‌دهند.»

واجدین این شرایط برای دسترسی به اینترنت از روترهای (یک قطعه الکترونیکی که باعث ارسال سریع پیام‌ها بین کامپیوترهای مختلف می‌شود) متعلق به افراد و مشاغل دیگر استفاده خواهند کرد. بخشی از پهنای باند روترهای بلوتوثی برای دسترسی ایمن در عموم کنار گذاشته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار