در شهرستان ابهر برگزار شد:

اجرای مانور اطفاء حریق در مراتع و مزارع شهرستان ابهر

زنجان (پانا) - بابک کاظمی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ابهر گفت: در این برنامه فرضی اداره منابع طبیعی شهرستان، بخشداری مرکزی، ستاد مدیریت بحران فرمانداری ابهر، سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهرستان وهمچنین دهیاران نیز حضور داشتند.

کد مطلب: ۱۰۹۱۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مانور اطفاء حریق در مراتع و مزارع شهرستان ابهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، بابک کاظمی گفت: با توجه به افزایش پوشش گیاهی و آغاز فصل گرما مراتع شهرستان مستعد آتش سوزی می باشد که در این شرایط کوچکترین سهل انگاری اراضی ملی را طعمه حریق می کند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ابهر، ارزیابی توان عملیاتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری در اطفاء حریق جنگل‌ها و مراتع، آمادگی کارکنان و چگونگی مدیریت بحران هنگام حریق، فراهم کردن تجهیزات در حالت اضطراری و رفع نواقص احتمالی ازجمله اهداف این مانور برشمرد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون یک مورد اطفاء حریق در روستای کله خانه به وسعت 3 و نیم هکتار ثبت شده که علت این آتش سوزی سهل انگاری گردشگران می باشد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ابهر از گردشگران خواست تا در مراتع و جنگل ها آتش روشن نکنند و از منابع طبیعی این میراث گرانبها مراقبت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار