درارتباط ویدئو کنفرانسی مطرح شد:

علمی: سر لوحه قرار دادن سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تربیت دانش آموزان

تبریز(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی عنوان کرد مربیان در تربیت دانش آموزان برای آینده کشور باید سبک زندگی ایرانی و اسلامی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا نقشه دشمنان برای فراموشی این سبکها ناکارآمد شود.

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
علمی: سر لوحه قرار دادن سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تربیت دانش آموزان

طاهر علمی در ویدیو کنفرانسی که با همکاران، مربیان و پیشتازان سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: تشکیلات سازمان دانش آموزی با سه شعار همدلی، همفکری و همکاری ضامن تداوم فعالیتهای شایسته خود برای رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین است و باید از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف سازمان باید تشریک مساعی، همکاری، تعاون و عمل به سه شعار سازمان در مربیان و اعضای تشکیلات وجود داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به نقش مربی در پرورش و توسعه فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان، برسرنوشت ساز بودن این نقش تاکید کرد و گفت: مربیان در تربیت دانش آموزان برای آینده کشور باید سبک زندگی ایرانی و اسلامی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا نقشه دشمنان برای فراموشی این سبکها ناکار آمد شود.

وی گفت: مربیان با تربیت دانش آموزان فعال و مبتکر آنها را برای مسئولیتهای آینده خود آماده می کنند. یکی از ابزارهای تربیتی سازمان دانش آموزی، نقش آفرینی در آینده است.

علمی، هدف سازمان دانش آموزی را تربیت دانش آموزان دین باور بیان کرد و افزود: دانش آموزان باید با اهداف و گستره سازمان دانش آموزی آشنا شوند؛ زیرا بین تمامی تشکلهای دانش آموزی، سازمان دانش آموزی بهترین تشکل است. سازمان دانش آموزی می تواند در جای جای کشور که عضو فعال دارد به اهداف خود دست یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر دانش آموزان با برنامه ریزی کارهای خود را پیش ببرند؛ فرح بخشی، نشاط و شادمانی و اجتماعی زیستن را تجربه خواهند کرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه سخنرانی نمی تواند به تنهایی در تربیت افراد موثر باشد افزود: قلم، جوان، آموزش و یادگیری همراه با عمل می تواند موجب تربیت شهروندان فعال و پویا شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت نقش مدارس در تربیت فرهنگی و پرورشی دانش آموزان گفت: پیشتازان سازمان دانش آموزی عضو شوراهای دانش آموزی شوند تا نقش تربیتی آموزش و پرورش در نقش انسانهای مفید آینده جلوه کند.

وی افزود: پیشتازان و مربیان سازمان دانش آموزی، شرایط کرونا را فرصتی برای گسترش دامنه سازمان و رسیدن به اهداف آن قرار دهند تا در اخلاق و رفتار، فضیلت و منشهای اخلاقی با علم و ایمان، تفکر و عمل و نیز با تغییر در روشها برای رسیدن به حیات طیبه الگوی دانش آموزان دیگر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار