با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان:

جلسه توجیهی لباس فرم دانش آموزان مدیران مدارس شهرستان خرم‌دره تشکیل شد

زنجان (پانا) - جلسه توجیهی لباس فرم مدارس دانش آموزان شهرستان خرم دره با حضور فیروز مهدی رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان و توکلی معاون پشتیبانی این مدیریت در سالن جلسات تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی لباس فرم دانش آموزان مدیران مدارس شهرستان خرم‌دره تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خرم دره در این جلسه فیروز مهدی رئیس سازمان دانش آموزی زنجان ضمن عرض خیرمقدم به مدیران و تبریک انتصاب حسینی خرم بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در سال های تحصیلی متمادی حائز اهمیت بوده، ساماندهی لباس فرم دانش‌آموزان استان است که در این راستا سازمان دانش‌آموزی سعی در اجرای مطلوب طرح لباس فرم دانش آموزی دارد.

وی از تشکیل کمیته استانی و کمیته شهرستانی در نواحی و مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان خبر داد و تصریح کرد: بخشنامه و نکات قابل اجرای طرح سازماندهی لباس فرم به نواحی و مناطق استان ارسال شده و به دنبال تشکیل جلسات مختلف استانی با دستگاه های مرتبط هستیم.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان بیان کرد: اکیپ های بازرسی سازمان، متشکل از کمیته استانی و اداره کل صنعت و معدن و اتحادیه پوشاک استان از نحوه عملکرد مدیران مدارس و مراکز تولیدی به صورت مکرر بازرسی خواهند کرد و هرگونه تخلف به مراجع ذی صلاح گزارش می‌شود.

در ادامه حسینی خرم، ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و مدیران افزود: لباس فرم دانش آموزی با قیمت مصوب و با نظارت سازمان دانش آموزی استان در مراکز تولیدی تحت نظارت و مشخص شده عرضه خواهد شد.

در خاتمه به تبادل و بیان نظرات حاضرین پرداخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار