۲ طرح محرومیت‌زدایی سپاه در تکاب به‌بهره‌برداری رسید

ارومیه (پانا) - ۲ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی شامل احداث خط انتقال آب کشاورزی و واحدهای مسکن مددجویی با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در مناطق روستایی تکاب به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۹۰۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
۲ طرح محرومیت‌زدایی سپاه در تکاب به‌بهره‌برداری رسید

به گزارش روابط عمومی سپاه شهدا، سردار حبیب شهسواری در آیین افتتاح این طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در روستای "همپا"ی تکاب گفت: این طرح ها با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اجرا و برای تکمیل و بهره‌برداری از آنها ۱۰۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: طرح تامین و انتقال آب به ۱۶۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای "همپا" با هدف جلوگیری از هدر رفت منابع آب با ۲ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسیده و برای اجرای آن ۲.۵ کیلومتر لوله‌گذاری و خط انتقال احداث شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: همچنین ۲۲ واحد مسکونی به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با ۱۰ میلیارد ریال هزینه در مناطق روستایی تکاب احداث شده و امروز به صورت متمرکز در روستای "قره‌بلاغ" این شهرستان در اختیار خانواده‌های مددجوی کمیته امدادامام خمینی (ره) قرار گرفت.

سردار شهسواری ادامه داد: طرح‌های محرومیت‌زدایی دیگری از جمله احداث پل، دیوار ساحلی، خانه عالم و بازسازی مساجد در مناطق مختلف تکاب در حال اجراست که به‌زودی تکمیل خواهدشد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در سفر یک روزه خود به تکاب علاوه بر افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان نیز حضور یافت.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و براساس اعلام وزارت کشور جزو ۳۱ شهرستان محروم وکم‌برخوردار کشور به‌شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار