مردم از نمایندگان انتظار کارآمدی دارند

مردم از نماینده‌ای که دنبال حاشیه و خدشه‌دار کردن  منافع ملی  هستند استقبال نمی‌کنند/ مردم انتظار دارند منتخبان خود پاک، متعهد و مقید باشند

تهران (پانا) - نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد مردم از نماینده‌ای که دنبال حاشیه و خدشه‌دار کردن  منافع ملی  هستند استقبال نمی‌کنند و به همین دلیل برای آنان مهم نیست که نمایندگان از چه طیفی از جریانات سیاسی هستند.

کد مطلب: ۱۰۹۰۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مردم از نمایندگان انتظار کارآمدی دارند

به گزارش خانه ملت، سیدغنی نظری‌خانقاه درباره جایگاه احزاب و گروه سیاسی در کشور گفت: «دیدگاه من به احزاب مثبت است و تمام احزاب فعال، چه اصول‌گرا و چه اصلاح‌طلب که زیر سایه ولایت فقیه و قانون فعالیت می‌کنند، قابل احترام هستند. اخیرا با نشریه‌ای مصاحبه کردم که صحبت‌های من درباره احزاب تحریف شده بود و اخطار کتبی در این رابطه به آن‌ها دادم. در آن مصاحبه من گفتم افراد ناکارآمد در جریان اصلاح‌طلبان و اصولگریان رد صلاحیت شده‌اند اما این نظر بگونه‌ای دیگر منعکس شد.»

وی افزود: «معتقدم برنامه‌های جریان اصولگرایی می‌تواند مشکلات کنونی کشور را حل کند اگرچه هر دو جریان سیاسی کشور به دنبال کارآمدی هستند. با این حال افرادی داریم که در دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا ناکارآمد و مورد طرد مردم هستند اما کسانی نیز وجود دارند که پاک دست هستند. مردم دنبال کارآمدی مجلس هستند. باید فضا را برای حضور هر چه فعال‌تر احزاب و جریانات سیاسی در کشورمان فراهم کنیم.»

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: «نگرش نمایندگان فراحزبی است و احزابی که بتوانند در چارچوب قانون اساسی فعالیت داشته باشند قابل احترام هستند.»

وی درباره انتظارات مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: «آن‌ها انتظار دارند منتخبان خود پاک، متعهد و مقید باشند، همچنین به عهدی که با مردم بسته وفادار بوده و دنبال حل مشکلات باشند.»

نظری خانقاه خاطرنشان کرد: «بر این اساس مردم از نماینده‌ای که دنبال حاشیه و خدشه‌دار کردن منافع ملی هستند استقبال نمی‌کنند به همین دلیل برای آنان مهم نیست که نمایندگان از چه طیفی از جریانات سیاسی هستند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار