سانچو برای بازگشت به منچسترسیتی دست به کار شد

ستاره جوان تیم ملی فوتبال انگلیس تمایل دارد یکبار دیگر شانس بازی برای منچستر سیتی را در لیگ برتر انگلیس بدست آورد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
سانچو برای بازگشت به منچسترسیتی دست به کار شد

به گزارش The sun ، جیدون سانچو دوست دارد اختلافات گذشته با پپ گواردیولا را کنار گذاشته و یکبار دیگر به لیگ برتر انگلیس و باشگاه منچسترسیتی برگردد.

باشگاه‌های منچستر یونایتد، لیورپول و چلسی مشتری‌های سانچو بودند که مهم‌ترین آنها منچستر یونایتد بود اما گفته می‌شود پیشنهاد خرید این بازیکن توسط منچستر یونایتد به بن‌بست خورده است و این ستاره 20 ساله بورسیا دورتموند، به دوستان نزدیکش گفته دوست دارد یکبار دیگر به منچستر سیتی برگردد.

هر چند هنوز هم منچستریونایتد مهم‌ترین مشتری سانچو است اما اعلام رقم 115 میلیون پوندی محل اصلی اختلاف منچستر یونایتد و دورتموند است.

در تابستان 2017 باشگاه منچستر سیتی به سانچو که در آکادمی این باشگاه حضور داشت پیشنهاد حقوق 30 هزار پوند در هفته را داد که در همان مقطع هم یک رکورد برای بازیکن آکادمی محسوب می‌شد اما در حالی که او برای حضور در تور پیش فصل منچستر سیتی در آمریکا آماده شده بود، توسط گواردیولا کنار گذاشته شد و اجازه حضور در تمرین را پیدا نکرد تا متوجه شود جایی در منچستر سیتی ندارد.

او همان سال با قراردادی به ارزش 8 میلیون پوند به بورسیا دورتموند پیوست و با درخشش در این تیم توانست نظرها را به خودش جلب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار