درخشش عضو کانون آذربایجان‌غربی در پویش «با کتاب در خانه»

ارومیه (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی اعلام کرد عضو کانون این استان با رای هیات داوران پویش «با کتاب در خانه» عنوان برگزیده ‌نهایی این طرح ملی را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش عضو کانون آذربایجان‌غربی در پویش «با کتاب در خانه»

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان آذبایجان غربی، جواد زاهدی اظهار کرد: زهرا خلیلی، عضو ۱۶ ساله مجتمع شهید فرخی ارومیه عنوان برگزیده‌ نهایی این پویش ملی را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در پویش سراسری «کتاب در خانه»، یک‌هزار و ۳۸ اثر از ٢٣ استان کشور شرکت داده شده بود که از این تعداد، ۱۵ اثر از مراکز کانون آذربایجان‌غربی در اختیار دبیرخانه این پویش قرار گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها، بهره‌بردن از امکانات موجود در فضای مجازی برای ترویج اجتماعی کتاب‌خوانی در سراسر ایران و تشویق کودکان و نوجوانان به گفت‌وگو پیرامون کتاب‌های مطالعه شده از اهداف این پویش بود.

زاهدی اضافه کرد: این پوشش همچنین به دنبال گسترش بهداشت در فضاهای فردی و اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت بود.

وی اظهار کرد: جعفر توزنده جانی، عزت الله الوندی، مریم اسلامیان، مهدی حشمتی، سجاد جمشیدیان، کیمیا امینی هیات داوران برنامه پویش با کتاب در خانه بودند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با محوریت فعالیت‌های فرهنگی و هنری مشغول ارائه خدمات به این قشر است.

۲۳ مرکز ثابت و ۱۰ مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب ۴۰ نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می‌کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با ۶۰ هزار نفر عضو، مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان مرزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار