معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

نرم افزار "طی طریق" به‌روز‌رسانی شد

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل از به‌روزرسانی نرم افزار مجموعه شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های پایداز حوزه پرورشی با نام "طی طریق" توسط همکاران حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نرم افزار "طی طریق" به‌روز‌رسانی شد

سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی با اعلام این خبر افزود: دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های سازمانی به عنوان راهنمای اجرایی مطلوب و سامان‌بخش قوانین و مقررات، نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشبرد فعالیت‌های جاری هر سازمان دارد اما گاهی حجم بالای این دستورالعمل‌ها و مکاتبات باعث سردرگمی مجریان امور می‌شود.

او افزود: توجه به آسیب‌های تراکم مکاتبات اداری، زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که برخی از این دستورالعمل‌ها به صورت سالانه قابلیت اجرا یافته و به همین دلیل تکرار می‌شوند.

هاشمی ادعای حذف چرخه مکاتبات و دستورالعمل‌های ادارای را ناشی از نگاهی سهل‌انگارانه در این‌خصوص دانست و گفت: ضرورت مدیریت مکاتبات و پرهیز از تکرار بی‌مورد و زیان بخش سبب شد تا با هماهنگی کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی، مجدد نسبت به بروزرسانی و گردآوری شیوه نامه‌های پایدار معاونت پرورشی و فرهنگی اقدام نماییم.

این مقام مسول در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه " طی طریق" حاوی 58 شیوه‌نامه و دستورالعمل می‌باشد که با تلاش و کوشش همکاران ارجمندم در شورای پرورشی استان تدوین شده و امیدواریم راهنمای عمل همکاران فرهیخته فرهنگی بالاخص طلایه‌داران دلسوز امورتربیتی قرار گیرد.

جهت دریافت شیوه‌نامه‌های پایدار به پورتال معاونت پرورشی و فرهنگی به آدرس https://parvareshi.teo.medu.ir مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار