دیدار مسئولان بنیاد شهید با مدیران شرکت ترانسفو زنجان

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به همراه معاون تعاون و امور اجتماعی این بنیاد با مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو زنجان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مسئولان بنیاد شهید با مدیران شرکت ترانسفو زنجان

به گزارش ایثار واحد زنجان، این دیدار به منظور اشتغال و بکارگیری جامعه ایثارگری در این شرکت انجام شد.
علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، در این دیدار ضمن تشکر از زحمات مسئولان گروه صنعتی ایران ترانسفو، با اشاره به اینکه خدمت به جامعه ایثارگری وظیفه همه مسئولان است، اظهار کرد: اشتغال و به کارگیری جامعه ایثارگری استان در سال جهش تولید یکی از دغدغه های مهم مسئولان بنیاد شهید و ایثارگران استان زنجان به شمار می رود.
وی افزود: در رفع مشکل بیکاری و تسهیل اشتغال جامعه ایثارگری استان از هر ظرفیت و پتانسیلی استفاده می کنیم.
در ادامه این دیدار، ظهیری مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو نیز از پیگیری‌های مسئولان بنیاد شهید استان در اشتغال‌زایی جامعه ایثارگری استان تقدیر و تشکر کرد و بر جذب و به کارگیری جامعه هدف ایثارگری قول مساعد داد.
لازم به ذکر است در سال گذشته نیز، با رونق تولید در این واحد صنعتی و افزایش ظرفیت تولیدات شرکت ایران ترانسفو، نیروهای جدید در این مجموعه مشغول به کار شدند که تعدادی از آنها شامل جامعه ایثارگری استان بود.
گفتنی است گروه صنعتی ایران ترانسفو شامل شرکت های اقماری (ایران ترانسفو، ترانسفور ماتور توزیع زنگان، ترانسفور ماتور سازی کوشکن، عایق های الکتریکی پارس، خدمات پس ازفروش ایران ترانسفو، توسعه پست های ایران ترانسفو، مقره سازی صدف گستر) است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار