ابلاغ ۳۰ اولویت اقتصادی به فرمانداران مازندران

محمودآباد (پانا) - استاندار مازندران با بیان اینکه ۳۰ اولویت اقتصادی به فرمانداران ابلاغ شده است، بر حل مشکلات موجود با حمایت و مساعدت مسئولان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ ۳۰ اولویت اقتصادی به فرمانداران مازندران

سه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار مازندران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران ، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان ، مدیران کل ستادی استانداری و مدیران بانک‌های عامل شعب استان مازندران و فرماندار محمودآباد در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد برگزار شد.

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران در این جلسه گفت: امروز توفیق این را داشتیم تا در خدمت مردم شریف محمودآباد باشیم تا تمامی مشکلات را بررسی کنیم.

وی افزود : این شهرک صنعتی، مشکلات متعددی را از جمله مشکلات مالی، اجتماعی، راهداری ، تامین تسهیلات بانکی و ورشکستگی واحدها را داشته‌ است که با فرماندار محترم مطرح شده و همچنان در حال بررسی است.

احمد حسین زادگان بیان کرد : این جلسات می تواند اثرات خیر و پر برکتی را برای مردم داشته باشد.

حسین زادگان خاطر نشان کرد : ۳۰ اولویت اقتصادی را به فرمانداران ابلاغ کردیم و با حمایت و مساعدت مسئولین ،این مشکلات به زودی حل می‌شود.

استاندار مازندران در پایان متذکر شد: دولت برای حل اینگونه واحدها، کارگروه تسهیلات و رفع موانع را تشکیل داده است که کارگروه رفع موانع بالاترین سطح رفع مشکلات واحدها را دارد و فرمانداران هر شهرستان، باید این مشکلات را دنبال کنند.

‍ حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نیز در این جلسه گفت: یکی از برنامه های سال ۹۹ به تاکید استاندار، بر اساس زمان بندی مناسب این است که برنامه تملیک در بانک‌ها را به صفر برسانیم و از تملیک های جدید اجتناب شود.

او بیان کرد: واحد های بالای ۶۰ درصد پیشرفت، شناسایی می‌شود که همه ی تمرکز را به احیای مجدد و افتتاح آن صرف کرده باید برای تکمیل آن تلاش کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در پایان ذکر کرد: شهرک صنعتی شهدای محمودآباد، یکی از بهترین شهرک های استان است که باید توان بیشتری را صرف آن کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: سارا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار