نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال ۹۹

تهران(پانا)-با حضور استاندار تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال ۹۹ با حضور محسنی بندپی استاندار تهران در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال ۹۹

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، طرح مباحث ضروری، پیگیری مصوبات جلسات قبل، تامین زمین مناسب، استاندارد و با وسعت کافی مطابق با ضوابط آموزشی جهت ساخت و ساز فضاهای آموزشی تربیتی و ورزشی و تقاضای فرمانداری بهارستان در خصوص بازنگری طرح تفصیلی از جمله مواردی بود که در دستور کار جلسه امروز شورای آموزش و پرورش استان تهران قرار گرفت.

در این نشست محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی استان و چگونگی برگزاری امتخانات دانش‌آموزان متناسب با پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی پرداخت.

او با اشاره به شرایط جدیدی که به واسطه شیوع بیماری کرونا در کشور ایجاد شده گفت: در شرایط جدید آموزش و پرورش نیز مجبور بود اقدامات متناسب در راستای پوشش تحصیلی دانش‌آموزان انجام دهد و خلاهای ایجاد شده را به واسطه فضای مجازی پوشش دهد.

او با تاکید بر ضرورت نیاز آموزش و پرورش به یک رسانه مستقل و رسمی اظهار داشت : طراحی و اجرای شبکه شاد از مزیت های بسیار بالایی برخوردار است که به خوبی می تواند نیازهای آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان در فضای مجازی و شرایط کرونا را مدیریت نماید.

صیدلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شناسایی بیش از ۳هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان‌های استان تهران، تصریح کرد: بررسی علل دقیق بازماندگی از تحصیل دانش آموزان و دلایل ترک تحصیل آنان به شکل جدی در حال بررسی است تا بتوان در این زمینه تصمیمات علمی و راه حل های علمی اتخاذ نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار