کلنگ زنی و عملیات اجرایی احداث یک باب مدرسه شش کلاسه در شهر تاتارعلیا شهرستان رامیان

گلستان(پانا)-عملیات کلنگ زنی و احداث یک مدرسه 6 کلاسه در شهر تاتارعلیا شهرستان رامیان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی و عملیات اجرایی احداث یک باب مدرسه شش کلاسه در شهر تاتارعلیا شهرستان رامیان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، عملیات کلنگ زنی و احداث یک مدرسه 6 کلاسه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان، مدیر کل نوسازی و تجهیزات و سایر مسئولین استانی و شهرستانی، در شهر تاتارعلیا به همت خیر مدرسه ساز علی پهلوان آغاز شد.

صفرعلی سوسرائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان، با بیان اهمیت ساخت این مدرسه در شهر تاتارعلیا، اذعان کرد: بی شک ساخت این مدرسه توسط خیر هیچ گاه از ذهن و یاد اهالی این شهر پاک نخواهد شد.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: مدرسه ابتدایی زنده یاد سجاد پهلوان با مبلغی حدود 30 میلیارد ریال و زیربنای 745 متر با 6 کلاس درس در شهرستان رامیان، شهر تاتارعلیا توسط علی پهلوان خیر مدرسه ساز کلنگ زنی شد و آغاز به ساخت کرد.

گوهری راد ضمن قدردانی از این خیر مدرسه ساز، وی را اسوه ای برای سایر خیرین کشور دانست که نیت خود را در مسیر امر خطیر تعلیم و تربیت به ثمر می رساند و افزود: قطعا خداوند عنایت ویژه ای به ایشان داشته که این کار بزرگ و ارزشمند را در همین استان و شهر که محل زندگی خودشان هم بوده انجام داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار