تشکیل جلسه پروژه مهر درمنطقه 15 با حضور مدیرکل شهر تهران

تهران (پانا) - دومین جلسه ساماندهی و پروژه مهر سال تحصیلی1400-1399، آموزش و پرورش منطقه 15 با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، عدالت آذر، رییس اداره طرح و برنامه هیئت همراه و اعضای شورای ساماندهی آموزش و پرورش منطقه 15در سالن کنفرانس منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه پروژه مهر درمنطقه 15 با حضور مدیرکل شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، دراین جلسه سعید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منطقه،از حضور مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران وهیئت همراه قدردانی کرد.

در ادامه فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: جا دارد از آقای حسینی یادی کنیم به دلیل زحمات زیادی که در منطقه کشیدند و همچنین از آقای شهریاری که قبول زحمت کردند و این مسئولیت را پذیرفتند.

مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران افزود: در مناطق جنوبی کار دلی انجام می شود که با توجه به مشکلاتی که این مناطق درگیرآن هستند مانند تراکم دانش آموزان ،اتباع ، مدارس فرسوده و... ،کار در مناطق جنوبی قابل تقدیر است.

فولادوند خاطرنشان کرد: ما در منطقه 15 ، باتوجه به آمار ساماندهی، مشکل حادی نخواهیم داشت.

گفتنی است کمیته های پنج گانه پروژه مهر اقدام ها و گزارش عملکرد خود را به مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ارائه کردند.

شایان ذکر است مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران قبل از حضور در جلسه ساماندهی منطقه15 ،از دبیرستان هیات امنایی شهید باهنر این منطقه نیز به صورت سرزده بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار