آموزش تمام ساحتی دانش آموزان در فضای مجازی پیگیری شود

قزوین (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین بر آموزش تمام ساحتی دانش آموزان در فضای مجازی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش تمام ساحتی دانش آموزان در فضای مجازی پیگیری شود

سومین جلسه کارگروه تولید محتوای الکترونیکی حوزه پرورشی آموزش و پرورش قزوین در سالن جلسات معاونت پرورشی برگزار شد.

حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: با عنایت به شرایط کنونی که فرآیند آموزش را به سوی استفاده از ظرفیت های فضای مجازی هدایت کرده است و با توجه به وضعیت موجود این موضوع را می توان به عنوان فرصتی بی نظیر برای آموزش و پرورش به حساب آورد تا توانمندی های خود را در عرصه فضای مجازی مورد ارزیابی قرار دهد.

وی گفت: با توجه به راه اندازی شبکه آموزشی شاد در کشور و نیاز به تولید محتوا در زمینه های آموزشی و پرورشی استفاده از ظرفیت و توانمندی همکاران و دانش آموزان در این زمینه اهمیت بسزایی دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین ضمن تشریح اهداف تولید محتوای الکترونیکی برای فعالیت های دانش آموزی، تصریح کرد: در حوزه فعالیت های معاونت پرورشی، پیگیری برنامه ها و فعالیت های پرورشی، زمینه ای برای استفاده از فضای مجازی در جهت تربیت تمام ساحتی دانش آموزان و غنی سازی اوقات فراغت، سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان است.

انصاری تصریح کرد: در این زمینه هنرستان ها می توانند نقش بسیار اثرگذار و شاخصی را ایفا کنند، هنرستان ها با استفاده از توانمندی‌های هنر جویان و هنر آموزان می توانند در زمینه تولید محتوای الکترونیکی با موضوعات آموزشی و پرورشی بیش از پیش یاری گر معاونت پرورشی و فرهنگی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار