نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی:

تلاش می کنیم بزرگترین دارالفنون استان را در نیشابور تاسیس کنیم

نیشابور(پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش با همراهی اعضای شورای معاونان مجموعه در دیدار با نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، از کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تلاش می کنیم بزرگترین دارالفنون استان را در نیشابور تاسیس کنیم

علیرضا کلیدری در این دیدار، نگاه اصولی و برنامه محور به آموزش و پرورش را از اصول کاری خود معرفی کرد و گفت: شاخص‌های کلیدی را در دستور کار قرار داده ایم و پس از بررسی های انجام شده شاخص فضای آموزشی در مبحث عرصه و اعیان با رقم 4 و40 درصد نسبت به استان یک متر عقب تر است و با نظر به چشم اندازی که در افق دیده شده است، این شاخص باید به 8 متر به ازای هر دانش آموز برسد و برای نزدیک شدن به این شاخص لااقل باید در گام اول یک مجتمع کامل ویژه دختران و پسران ساخته شود.

وی افزود: در رابطه با رفع کمبودهای مربوط به نیروی انسانی که مساله بسیار مهمی به شمار می رود، بسته های حمایتی، معلم تمام وقت، دانشگاه فرهنگیان، برون سپارها، سرباز معلم ها و مواردی از این دست بخشی از این مشکلات را مرتفع کرده است و این موضوع باید پیگیری شود تا در اول مهرماه کلاس خالی نداشته باشیم. در سال تحصیلی پیش رو 461 نیروی مرد و 298 نیروی خانم مورد نیاز است که بازنشستگان نیز به آن اضافه خواهد شد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از برنامه های تدوین شده در آموزش و پرورش، گفت: ما باید بر مبنای شاخص های مورد نیاز، روی کارهای اصلی متمرکز شویم که در حوزه آموزش و پرورش، کمبود فضا و نیروی انسانی مهمترین است.

هاجر چنارانی افزود: من آرزو دارم که بزرگترین دارالفنون کشور در نیشابور ساخته شود که انشالله به زودی این موضوع را عملیاتی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هدف ما این است که در هر سال یک پروژه بزرگ برای نیشابور تعریف و اجرایی شود و در واقع اگر قرار است کاری انجام دهیم باید کاری تمیز انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار