رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با نمایندگان مجلس مطرح کرد:

تاکید بر تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات در مناطق حادثه خیز

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس، بر تجهیز، راه اندازی و تامین منابع برای مراکز امدادی جمعیت هلال در مناطق پر خطر تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات در مناطق حادثه خیز

به گزارش مهر، کریم همتی، با اشاره به بسترهای گسترده حادثه‌خیز در کشور، گفت: تلاش خود را به سمت شناسایی دقیق گسل‌های حادثه‌خیز کشور در مواجه با تهدیدات طبیعی و غیر طبیعی متمرکز خواهیم کرد تا جایی که امکانات و تجهیزات متناسب با هر منطقه و ناحیه‌ای فراهم شود به طوری که در هنگام رویداد با کمترین غافلگیری و مشکل در تأمین منابع و امکانات مواجه شویم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به بسترهای مناسب جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با کمک وکلای ملت و دولت تلاش می‌کنیم ضمن شناسایی کمبودهای حوزه امداد و نجات، خلاءهای ناشی از این حوزه را برطرف کرده که در این زمینه نیاز به تعامل پویا و و پر ثمر با سایر بخش‌های متولی و خدمتگذار در کشور داریم.

وی از ایجاد ظرفیت‌های جدید در درون هلال احمر برای ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات آموزشی، آگاهی رسان، امداد و نجات و … خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین بسترهای در دستور کار توسعه خانه‌های هلال است که تلاش می‌شود با بسط، تجهیز و راه اندازی آنها قدم‌های بسیار مهمی در زمینه رشد کمی و کیفی خدمت رسانی هلال ارائه کنیم.

در ادامه دیدار همتی ضمن تبریک شروع مجلس یازدهم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آرزوی توفیق خدمتی سرشار از برکت و عزت برای مردم شرافتمند کشور، بر توسعه سازوکارهای پویا برای تعامل مناسب بین سازمان متبوع و نمایندگان مجلس تاکید نمود و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید شاهد اتفاقات مبارکی در عرصه خدمت رسانی باشیم.

در این دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم به طرح مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابیه پرداختند که از جمله مهمترین آنها می‌توان به تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات، حل مشکلات مربوط به احداث ساختمان‌ها و پایگاه‌های امدادی، تأمین نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف و … اشاره کرد. وکلای ملت با تقدیر از اقدامات بسیار خوب رئیس جمعیت از آغاز مسئولیت، آن را نشان دهنده یک مدیریت جهادی، علمی و به روز برشمردند و ابراز امیدواری کردند در ادامه راه و با تعامل دوسویه نمایندگان و جمعیت شاهد دستاوردهای پر خیر و برکتی باشیم.

در پایان دیدار رئیس جمعیت هلال احمر، دستوراتی برای پیگیری درخواست‌های نمایندگان را به مجموعه تابعه صادر کرد و آنها را موظف به بررسی مسائل و مشکلات مطروحه و ارائه گزارش از فرایندهای اجرایی در اسرع وقت نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار