هدیه ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ایرانی‌های لیگ قهرمانان؛ شانس دوباره از راه می‌رسد

تهران (پانا) - کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در حال بررسی طرحی است که براساس آن درباره مرحله گروهی فصل جاری این رقابت‌ها، تصمیمی جدید گرفته شود که این تصمیم می‌تواند کاملا به سود ایرانی‌ها باشد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد

تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ادامه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قطعی است و کشورهایی که در فصل جاری این مسابقات نماینده دارند، در جلسه ویدئویی خود به برگزاری ادامه این رقابت‌ها رای داده‌اند اما هنوز درباره مرحله گروهی و 4 هفته باقی مانده از این مرحله، برای کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا ابهام وجود دارد.

پس از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه ویدئویی هفته گذشته توانست رضایت اعضا خود در غرب کهن را برای ادامه برگزاری مرحله گروهی به میزبانی یک کشور برای جلوگیری از سفر متعدد تیم‌ها جلب کند، حالا آنها در حال بررسی موضوعی جدید هستند که خبری خوش برای ایرانی‌ها به شمار می‌رود. البته فعلا تصمیم نهایی درباره کشور میزبان گرفته نشده و به رغم اینکه قطر بیشترین شانس را برای مزیبانی در غرب آسیا دارد، کشورهای امارات و اردن هم به عنوان نامزدهای اصلی یاد شده‌اند.

اما براساس گزارشی که امروز روزنامه الرایه قطر نوشته است، کمیته برگزاری کنفدراسیون فوتبال آسیا در تلاش است تا کاری کند که بازی‌های مرحله گروهی کمتر شود، آنها طرحی را در دست بررسی دارند که براساس آن دو هفته برگزاری شده مسابقات از جدول حذف خواهد شد و تیم‌ها تنها 3 بازی برگزار می‌کنند تا در نهایت دو تیم اول به مرحله حذفی راه پیدا کنند.

مخالفت برخی باشگاه‌ها که در دو هفته ابتدایی نتایج خوبی گرفته‌اند و 6 امتیاز کامل را بدست آورده‌اند، با این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کاملا طبیعی است، اما اگر کمیته برگزاری مسابقات به این طرح رای دهد، خبر خوبی برای 4 نماینده ایران در این فصل لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

پرسپولیس تهران، استقلال تهران، سپاهان اصفهان و شهر خودرو مشهد 4 نماینده ایرانی در این دوره از رقابت‌ها هستند که در این بین تنها سپاهان توانسته است 3 امتیاز از دو بازی خود بدست آورد. پرسپولیس و استقلال در دو هفته ابتدایی تنها یک امتیاز بدست آورده‌اند و شهر خودرو هم بدون امتیاز است. بدین ترتیب اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا نتایج دو هفته ابتدایی را پاک کند، هر 4 نماینده ایران شانس بزرگی را پیدا خواهند کرد که با امید بیشتری برای صعود تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار