مهار کامل آتش در عرصه های منابع طبیعی دهمورد شهرستان بختگان

شیراز (پانا ) - سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بختگان از آتش سوزی عرصه های منابع طبیعی منطقه دهمورد بختگان خبر داد و گفت با تلاش نیروهای منابع طبیعی و دامداران منطقه در کمترین زمان ممکن مهار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مهار کامل آتش در عرصه های منابع طبیعی دهمورد شهرستان بختگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، حامد سلیمانی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش آتش سوزی و مشاهده دود در ارتفاعات منطقه دهمورد از توابع بخش مرکزی شهرستان بختگان هماهنگی های لازم با ستاد مدیریت بحران شهرستان انجام و نیروهای امدادی از جمله منابع طبیعی با همکاری نیروهای هلال احمر ، سپاه و مردم محلی به منطقه اعزام و موفق به مهار این آتش سوزی شدند.

وی همچنین از اعزام دو اکیپ مجهز به تجهیزات اطفاء حریق از منابع طبیعی شهرستان نی ریز به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: با وجود فصل گرما و خشک شدن علف ها و مزارع مهار حریق بسیار سخت و غیر قابل کنترل است.

سلیمانی با قدردانی از حضور سریع و به موقع دامداران و چوپانان در منطقه دچار حریق گفت: این حریق به علت عدم وزش باد محلی با کمک نیروهای امدادی در همان ساعات اولیه مهار شد.

سرپرست اداره بختگان مساحت این حریق را کمتر از پنج هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: نیروهای منابع طبیعی جهت جلوگیری از شروع مجدد آتش و پایش بوته های نیم سوخته چندین ساعت پس از اطفا در محل باقی مانده و اقدام به پاکسازی محدوده حریق کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار