مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر برگزار می شود

شهرکرد(پانا) - سید احمد مرتضوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری به تشریح انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر پرداخت.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر برگزار می شود

صبح امروز سید احمد مرتضوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در نشست خبری با اعلام این خبر افزود: این دوره از انتخابات فردا جمعه 23 خردادماه راس ساعت 9 صبح در 8 شهرستانی که دارای شعبه هلال احمرهستند برگزار خواهد شد.

وی افزود: تعداد 9729 نفر اعضای فعال جمعیت، مجاز به شرکت در این انتخابات هستند تا بتوانند از میان 82 نفر از کاندیداهای این دوره 4 نفر عضو اصلی و 2نفر علی البدل را بعنوان شورای اجرایی و همچنین 2 نفر را بعنوان بازرس انتخاب کنند.

مرتضوی ادامه داد: با توجه به تعداد اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان 3 نفربرای شرکت در انتخابات شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور معرفی خواهند شد.

وی درخصوص تهیه محتوا برای کانال هلال احمر در شبکه دانش آموزی شاد گفت: این فرصت خوبی برای هلال احمر است تا با استفاده از این امکان اقدام به آموزش قریب به 12 هزار دانش آموز عضو این کانال در کل کشور از طریق فضای مجازی کنیم زیرا آموزش و آگاه سازی یکی از ارکان اصلی این جمعیت است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر در خصوص آمار غرق شدگان و آتش سوزی در جنگل های بلوط استان گفت: متاسفانه از ابتدای سال 99 تاکنون 4 نفر در استان بر اثر غرق شدگی فوت کرده اند و قسمت های کوچکی از جنگل های بلوط استان درگیر حریق شده اند که این آتش سوزی هابه سرعت مهار شده اند ولی باید آموزش های گسترده ای در خصوص خطرات جدی شنا در رودخانه های استان و چگونگی حفاظت از جنگل ها در مقابل آتش سوزی های احتمالی از طریق هلال احمر و سایر ارگان های مرتبط برنامه ریزی شود.

وی در پایان از کلیه اعضای جمعیت هلال احمر واجد شرایط شرکت در انتخابات خواست که در انتخابات مجامع شرکت فعال و اثر بخش داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار