ساختمان خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی می شود

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی خانه مطبوعات استان در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ساختمان خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی می شود

حسین کلانتری در خصوص تعیین تکلیف زمین برای احداث ساختمان خانه مطبوعات استان، اظهار کرد: مقرر شد این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع واقع در فضای کتابخانه هنرهای زیبا در خیابان شهید مطهری شهر یاسوج که متعلق به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، احداث شود.

نماینده عالی دولت در استان گفت: بنا به قولی که در روز خبرنگار سال گذشته به خبرنگاران استان داده شد به زودی عملیات اجرایی این ساختمان در دو طبقه آغاز می شود و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

کلانتری تاکید کرد: این ساختمان متعلق به اصحاب رسانه خواهد بود و امید است با بهره برداری از آن بخشی از مشکلات صنفی خبرنگاران برطرف شود و با حضور، گردهمایی ها و برگزاری نشست های هم اندیشی در این مکان در راستای توسعه استان گام بردارند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد جهت احداث ساختمان خانه مطبوعات، بیان کرد: مقرر شد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرف مدت ۳ روز نسبت به جمع آوری انشعابات در مسیر ورودی این مکان با همکاری دستگاه های ذیربط اقدام کند.

مقام ارشد اجرایی استان افزود: مقرر شد معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری توسط دستگاه های ذیربط ماشین آلات مورد نیاز را تامین و در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازگشایی مسیر ورودی خیابان مطهری قرار دهد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در همین راستا با همراهی جمعی از مدیران از جمله مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل دفتر شهری استانداری، مدیرکل راهداری، مسئولان ارشاد اسلامی و جمعی از مهندسان ناظر با هدف جانمایی مراسم شروع عملیات اجرایی احداث ساختمان خانه مطبوعات استان از محل مورد نظر بازدید کردند.
او عنوان کرد: این ساختمان در آینده به یک فضای فرهنگی تبدیل می شود و می طلبد معماری آن همساز با اقلیم منطقه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار