پخش زنده سخنرانی آیت الله امامی کاشانی از رادیو تهران

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران در شرایطی که نماز جمعه برگزار نمی شود، از برنامه«در ساحت حضور» در گفتگو با ائمه محترم کشور، خطبه ها را به سمع مخاطبان می رساند، این هفته سخنرانی آیت الله امامی کاشانی تقدیم مخاطبان می شود.

کد مطلب: ۱۰۸۹۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پخش زنده سخنرانی آیت الله امامی کاشانی از رادیو تهران

احمد برمر تهیه کننده برنامه گفت: برنامه«در ساحت حضور» از رادیو تهران سالهای متمادی انعکاس برگزاری مراسم نماز جمعه تهران را بر عهده داشته است و در حال حاضر در شرایطی که امکان برگزاری این مراسم امکان پذیر نیست، برنامه به گفتگو با ائمه جماعت و شخصیت های مهم کشوری اختصاص یافته است تا در همان ساعت برگزاری مراسم نماز جمعه، خلاصه ای از خطبه اول و دوم تقدیم مخاطبان شود.

وی افزود: در برنامه این هفته(23 خرداد) سخنان آیت الله امامی کاشانی به عنوان امام جمعه موقت تهران پخش خواهد شد، در ادامه ارتباط زنده با نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری آیت الله محمدی لائینی پیش بینی شده است. سخنان آنها در پاسخ به سوال برنامه خواهد بود؛ اگر امروز برای اقامه نماز جمعه می رفتید چه مطلبی را در خطبه اول و دوم خود بیان می کردید؟

بنا به گفته این تهیه کننده؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدغدیر هاشمی با بیان احکام شرعی روز همراه مخاطبان است. علاوه بر این؛ گزارش زنده اقامه نماز جمعه در 2 شهر تهران پخش خواهد شد.

هر هفته در برنامه در ساحت حضور از ساعت 11:45 الی 14:30 ارتباط با ائمه محترم کشور، ائمه موقت شهر تهران و ائمه جمعه شهرستان های استان تهران را از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز دریافت کنید.

دستیار تهیه رضا قربانی، مجتبی حیدری گوینده، صدابردار سعید خلیل نژاد دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

ما را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی با شناسه Tehraan360@ پیدا و همراهی کنید.

همچنین علاقه مندان می توانند برنامه های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار