کشف ۵۱۱ خودروی احتکار شده در پایتخت

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۵۱۱ خودرو احتکار شده در تهران از ابتدای طرح تا کنون اشاره کرد و گفت در آخرین پرونده تعداد ۵۲ خودرو متعلق به یک نفر در ۲ مخفیگاه کشف شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۵۱۱ خودروی احتکار شده در پایتخت

به گزارش پلیس، سردار کیوان ظهیری درخصوص مبارزه با احتکار کنندگان خودرو که در دستور کار فرماندهی انتظامی تهران قرار دارد، گفت: از نخستین روز اعلام این طرح عوامل کلانتری های سطح استحفاظی فرماندهی نیروی انتظامی تهران تا به امروز تعداد ۵۱۱ خودرو احتکار شده از داخل پارکینگ های تجاری و مسکونی کشف کرده اند.

وی در خصوص آخرین پرونده از کشفیات خودروهای احتکار شده، افزود: تعداد ۵۲ خودرو از ۲ پارکینگ که تعداد ۲۶ خودرو در پارکینگ یک فروشگاه زنجیره ای و تعداد ۲۶ خودروی دیگر در طبقه منفی یک ساختمان نیمه کار در جنب بیمارستان پیامبران کشف شد که مالک این خودروها یک نفر است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: هیچ پارکینگی از چشمان پلیس به دور نیست و ماموران کلانتری ها همه پارکینگ ها را رصد می کنند و در صورت مشاهده خودروهای بدون پلاک و احتکار شده در پارکینگ ها با دستور قضائی پارکینگ ها پلمب و صاحب خودروهای احتکار شده نیز به مراجع قضائی معرفی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار