مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد:

جذب ۳ هزار و ۸۳۷ نفر نیرو از طریق آزمون استخدامی فراگیر در آموزش و پرورش استان

زاهدان(پانا)- به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، در سال جاری مجوز جذب ۳هزار و ۸۳۷ نفر نیرو از طریق آزمون استخدامی فراگیر در آموزش و پرورش استان صادر شده و آزمون یاد شده در مرداد ماه برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جذب ۳ هزار و ۸۳۷ نفر نیرو از طریق آزمون استخدامی فراگیر در آموزش و پرورش استان

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان از جذب ۳ هزار و ۸۳۷ نفر نیرو از طریق آزمون استخدامی فراگیر در آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: دفترچه این آزمون در اوایل تیرماه منتشر و برگزاری آزمون یاد شده در مرداد ماه خواهد بود.
او ضمن ابراز خرسندی از مجموعه اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری هرچه بهتر و دقیق تر امتحانات حضوری دانش آموزان پایه نهم و پایه دوازدهم و ایجاد فضایی آرام و اطمینان بخش برای دانش آموزان و خانواده ها، اظهار کرد: همه همکاران اعم از ستاد و صف، خلاقانه، ماهرانه، زیبا و اندیشمندانه به میدان آمدند و در برنامه های مختلف به خوبی نقش آفرینی کردند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: امروز بیش از پیش در آموزش و پرورش نیازمند بسترسازی و فرصت آفرینی برای بهره‌گیری از آموزش های مجازی هستیم، چرا که شرایط پیش آمده و حتی پیش روی ما که در هاله ای از ابهام وجود دارد می طلبد تا در این مسیر دقیق تر و بهتر حرکت کنیم.
رخشانی خاطرنشان کرد: معمولاً هر تغییری مقاومت هایی را به دنبال دارد و شرایط جدید پیش آمده قطعاً سختی‌هایی را در پی خواهد داشت؛ اما به فراخور زمان طبیعتاً همگی خود را با وضعیت جدید وفق داده و همراه می شویم.
او با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه در پی شیوع ویروس کرونا ابراز کرد: ویروس کرونا زیست متفاوتی را برای همگان رقم زد و لازمه آن آمادگی همه جانبه در عرصه‌های مختلف است و می طلبد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها به دنبال شرایط احسنت آن باشیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر موفقیت دو چندان کار تیمی و گروهی نسبت به فردگرایی گفت: سعی کنیم دوره مسئولیت همه ما دوره ای ماندگار و موفق باشد و در این مسیر سه مولفه مهم تاثیرگذار خواهد بود: سرمایه های فیزیکی و منابع طبیعی و غیرطبیعی، نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی بنا بر اعتماد مردم.
رخشانی ادامه داد: داشتن روحیه تعامل، همفکری، همگرایی و هم‌افزایی با مجموعه‌های مختلف و بهره گیری از خرد جمعی و ظرفیت‌های دیگر دستگاهها، ارائه گزارش عملکرد و شفاف سازی، افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی مردم و مسئولین به آموزش و پرورش را در پی خواهد داشت.
او با تاکید بر نقدپذیری و داشتن سعه صدر در برخورد و مواجهه با انتقادات، یکی از مولفه های مهم مدیران موفق و مردمی را انتقاد پذیری و در پی آن ایجاد تحول و دگرگونی در رفتار و عملکرد دانست.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان با تاکید مجدد بر بکارگیری تدابیر لازم و برنامه‌ریزی صحیح و اصولی برای اجرایی شدن هرچه بهتر پروژه مهر، از این مهم به عنوان جشن بزرگ ملی در آموزش و پرورش یاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار