با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد

جلسه هم اندیشی بهبود کیفیت آموزش سواد آموزی

رخشانی: سلامت، شفافیت و صداقت در کار از مولفه مهم در همه بخش‌ها و حوزه‌هاست

زاهدان(پانا)- نشست هم اندیشی بهبود کیفیت آموزش سواد آموزی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضاء سوادآموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی بهبود کیفیت آموزش سواد آموزی

رخشانی در این جلسه اظهار داشت : سلامت ، شفافیت و صداقت در کار از مولفه‌های مهم در همه بخش ها و حوزه هاست و مادامی که به دنبال تحقق این مهم باشیم موفقیت و دستیابی به اهداف دوچندان می‌شود .

او حوزه ی سواد آموزی را یکی از حوزه‌های مهم در عرصه تاثیرگذاری اجتماعی و ارتباط گیری با مردم بطور مستقیم عنوان نمود و بیان داشت : سرمایه اصلی آموزش و پرورش مردم و مخاطبان آن هستند و باید با رعایت همه جوانب و به ویژه تکریم و عزتمندی آنان این ارتباط حفظ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان راستی آزمایی و دقت نظر در ارائه آمارها و اطلاعات در همه حوزه‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر به دنبال شفافیت و صداقت در ارائه گزارش ها و عملکرد ها باشیم هم احساس آرامش شخصی و هم ایجاد آرامش کاری در مجموعه اتفاق می‌افتد.

او بر کیفیت‌بخشی هر چه بیشتر به فعالیت های سواد آموزی در عرصه‌های مختلف تاکید نمود و در پایان ابراز کرد: بر خلاف بسیاری از کارها و فعالیت‌های دیگر ،کار در حوزه سواد آموزی همراه با عشق و همدلی است ،چرا که باید فضایی صمیمانه برای جذب سوادآموزان وجود داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار