کمیته امداد ۱۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند اشنویه توزیع کرد

ارومیه (پانا) - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشنویه گفت این نهاد، یک‌هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی را در قالب کمک‌های مومنانه و اطعام مهدوی بین مددجویان زیرپوشش این شهرستان توزیع کرده است.

کد مطلب: ۱۰۸۸۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کمیته امداد ۱۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند اشنویه توزیع کرد

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد خمینی (ره) اشنویه، سامان چیانه اظهار کرد: این بسته‌ها در طول ماه مبارک رمضان و همچنین پس از آن بین مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا در این شهرستان توزیع شده است.

وی گفت: بیش از سه هزار پرس غذای گرم نیز با مساعدت خیّران در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان به‌ویژه سالمندانی که توانایی تهیه غذا را نداشتند توزیع شد که برای تامین این میزان اقلام غذایی در مجموع ۴۹۸ میلیون ریال هزینه شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشنویه اضافه کرد: علاوه بر این، یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال کمک نقدی نیز در قالب طرح "مفتاح الجنه" با مساعدت خیران و مراکز نیکوکاری به بیش از ۳۰۰ خانوار نیازمند پرداخت شد.

چیانه عنوان کرد: در مجموع از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، چهار میلیارد ریال به نیازمندان این شهرستان مساعدت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲ برابر افزایش داشته است.

هم‌اکنون ۲ هزار و ۷۹۶ خانوار با جمعیت بیش از ۶ هزار و ۴۶۱ نفر در اشنویه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار