انتخابات مجامع هلال احمر گیلان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

رشت (پانا) - سرپرست هلال احمر گیلان گفت: مرحله اول پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر ٢٣ خرداد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در این استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۸۸۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع هلال احمر گیلان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

به گزارش ایرنا، سیاوش غلامی امروز گفت: انتخابات مجامع هلال احمر هر چهار سال یک بار برای انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی در جمعیت هلال احمر شهرستان ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۳۶ نفر از اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان حائز شرایط شرکت در این انتخابات هستند، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات ۱۰۴ نفر نامزد شورای اجرایی و ۳۴ نفر نامزد بازرسی با یکدیگر به رقابت می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت حضور داوطلبان در انتخابات مجامع هلال احمر اظهار کرد: از تمامی اعضا و داوطلبان به عنوان سرمایه های عظیم اجتماعی هلال احمر می خواهیم که در روز انتخابات با حضور در شعب اخذ رای در انتخابات شرکت کرده و با گزینش افراد شایسته و توانمند در شوراهای اجرایی و بازرسی ایفاگر نقش خود در تصمیم گیری و تصمیم سازی های این جمعیت همانند دوره های گذشته باشند.

سرپرست هلال احمر گیلان با بیان اینکه ۱۶ شعبه اصلی اخذ رای نیز در سراسر استان در روز انتخابات آماده دریافت آرای شرکت کنندگان است، اضافه کرد: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تمهیدات لازم با هدف رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار