رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در حوزه امتحان نهایی درگز

درگز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان درگز تفاوت امتحانات نهایی با سالهای گذشته را در الزام رعایت پروتکل های بهداشتی دانست.

کد مطلب: ۱۰۸۸۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در حوزه امتحان نهایی درگز

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درگز به همراه کارشناس حراست، کارشناس ارزیابی عملکرد، کارشناس سنجش و پایش کیفیت آموزشی در حوزه های امتحانی نهایی مالک اشتر(پسران) و هنرستان سمیه(دختران) بازدید کردند.

در این بازدید مژده درسنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: امتحان نهایی امسال به لحاظ ساختاری هیچ تفاوتی با امتحانات سال های گذشته ندارد فقط یک سری پروتکل های بهداشتی وجود دارد که کاملا رعایت می شود.

در ادامه درسنی در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: دانش آموزان با رعایت مسائل بهداشتی ماسک و دستکش در امتحان حضور دارند و بعد از اتمام امتحان تمامی سطوح ضدعفونی می شود، چنانچه دانش آموزی بدون ماسک به محل امتحان بیاید، ماسک رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.

احمدی مهر کارشناس سنجش و پایش کیفیت آموزشی در رابطه با تفاوت امتحانات امسال با سالیان گذشته گفت: اولین تفاوت این است که دانش آموزان به دو گروه تقسیم شده اند یک گروه ریاضی و تجربی و گروه دیگر علوم انسانی و دانش آموزان نظام قدیم که در دو روز امتحان می دهند و تفاوت بعدی این است که فاصله صندلی ها از هم دو متر است.

او در رابطه با مسائل بهداشتی گفت: تمامی دانش آموزان و عوامل از ماسک و دستکش استفاده می کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار