مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

جذب 305 نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد 305 نیروی جدید از طریق ماده 28 همراه با آزمون استخدامی در سال جاری جذب آموزش و پرورش استان می شوند که این میزان نسبت به سال گذشته83 درصد رشد دارد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
جذب 305 نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی

محمد علی واقعی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به فداکاری معلمان در استمرار فعالیت های آموزشی و تربیتی و نقش فعال فرهنگیان در آرام سازی فضای روانی جامعه به ویژه دانش آموزان اظهار کرد: هر چند کرونا لطمات روحی و روانی زیادی به دانش آموزان وارد کرد، ولی باید گفت که این تهدید منجر به توسعه آموزش های الکترونیک در نظام تعلیم و تربیت، ارتباط فعال و بیشتر خانواده ها و مدارس و تولد شبکه آموزش دانش آموزی «شاد» شد.
او با بیان این که در بستر فضای مجازی و آموزش الکترونیک، اولیا بیشتر در جریان نحوه آموزش و مباحث تربیتی فرزندان خود قرار می گیرند؛ از تدوین آیین نامه آموزش فضای مجازی خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر تمام مدارس استان اعم از دولتی و غیر دولتی در بحث آموزش های مجازی فعال هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که چهار هفته برای جبران عقب ماندگی دانش آموزان در مدارس در نظر گرفته شد، افزود: پس از گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب شاهد یک جهش دیجیتالی در عرصه تعلیم و تربیت، فناوری و مباحث آموزش مجازی هستیم.
دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به استفاده بیش از 85 درصد دانش آموزان استان از شبکه شاد، اضافه کرد: طراحی و اجرای یک شبکه ایمن از لحاظ امنیت داده ها و مختص آموزش و پرورش یک کار جهادی و آزمایشی بزرگ بود و امیدواریم با رفع نواقص، سال تحصیلی آینده، این شبکه از حیث نرم افزاری و ارائه خدمات به دانش آموزان و فرهنگیان کامل تر شده و به صورت موثرتر مورد استفاده قرار گیرد.
واقعی بر استفاده از همه ظرفیت های موجود در استان برای آموزش مجازی دانش آموزان تاکید و ابراز کرد: با تعامل وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات از اول مهرماه در حوزه دانش آموزی و همکاران فرهنگی مشکل اینترنت نیز برطرف خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار