آغاز ثبت نام آزمون دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی

رشت ( پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانش آموزان پایه نهم، برای شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه، دولتی از امروز ( 17 خرداد ) تا 27 ماه جاری می توانند غیر حضوری نام نویسی کنند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام آزمون دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جابر اخلاقی با اعلام این خبر امروز گفت: دانش آموزانی که می خواهند مهر امسال در پایه دهم مدارس نمونه دولتی تحصیل کنند، می توانند از امروز برای ثبت نام شرکت در آزمون ورودی، به سایت sanjesh.giledu.ir مراجعه کنند.

اخلاقی گفت: شرط ثبت نام در مدارس نمونه، دولتی دوره دوم متوسطه قبولی در پایه نهم است که متقاضیان در زمان آزمون حتما باید حداقل معدل 17 را داشته باشند، و برای قبولی در آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی دوره دوم تاثیر معدل 50 درصد و نمره آزمون نیز 50 درصد است.

وی افزود: در حال حاضر 2655 دانش آموز در 13 دبیرستان نمونه دولتی در حال تحصیل هستند که برای سال تحصیلی 1400-1399 تعداد 1080 نفر در 36 کلاس و در سه رشته علوم تجربی، علون انسانی و ریاضی و فیزیک پذیرفته خواهند شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: 60 درصد ظرفیت 2 دبیرستان نمونه، دولتی شبانه روزی در شهرستان های صومعه سرا و فومن به دانش آموزان مناطق روستایی اختصاص یافته است.

وی افزود: نام نویسی از این دانش آموزان در این سایت تا 27 خرداد ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار