امتحانات نهایی آذربایجان غربی آغاز شد

ارومیه (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان‌غربی اعلام کرد امتحانات نهایی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور ۲۷ هزار دانش آموز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۸۷۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات نهایی آذربایجان غربی آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، مهین منافی روز شنبه در حاشیه بازدید از مدارس حکمت و شاهد ارومیه افزود: 239 حوزه امتحانی و ۱۴ حوزه تصحیح اوراق در استان و 136 مدرسه وجود دارد که ۳۰ حوزه متعلق به ارومیه است.

وی ادامه داد: چهار اکیپ بازرسی در مرکز استان از نحوه برگزاری این امتحانات و رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید کردند و غربالگری و تب سنجی دانش آموزان در ۲۲ مدرسه ارومیه اجرا شد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده دانش آموزان و عوامل برگزاری امتحانات از ماسک و مواد ضدعفونی کننده در حوزه های امتحانی بیان کرد: دستکش و ماسک برای استفاده در مدارس استان توزیع شده‌است و تمامی مدارس و حوزه های امتحانی ضدعفونی روزانه می‌شوند.

منافی با بیان اینکه خانواده ها نگران حضور دانش آموزان در مدارس نباشند، افزود: بعد از خروج از حوزه های امتحانی، رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و عدم استفاده از ماسک مشکلی است که باید خانواده ها فرزندان را نسبت به رعایت آنها تشوق کنند.

این امتحانات از 17 خرداد تا 17 تیر در استان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار