با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد:

آئین کلنگ‌زنی 2 مدرسه در رباط کریم

تهران(پانا)- با حضور محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران کلنگ دو مدرسه در روستای پیغمبر و آدران شهرستان رباط کریم به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آئین کلنگ‌زنی 2 مدرسه در رباط کریم

به‌گزارش اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: با توجه به مهاجرت‌پذیری استان تهران هر ساله حدود 30هزار نفر به دانش‌‌آموزان شهرستان‌های استان تهران افزوده می‌شود که باید جهت تحصیل آنان کلاس درس فراهم شود.
او با اشاره به ساخت بیش از 1هزار کلاس درس در شهرستان‌های استان تهران جهت رسیدن به توازن جمعیت دانش‌آموزی در این استان گفت: باید تلاش کنیم با کمک خیرین مدرسه‌ساز و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها آماده خدمت‌رسانی و تامین نیازهای آموزشی در استان باشیم.

صیدلو با تاکید بر اهمیت کار بزرگ خیرین در ساخت مدرسه تصریح کرد: مدرسه روستای آدران به مساحت 1500متر و با مشارکت بانک ملی ایران، اداره نوسازی و دهیاری به نام مدرسه شهدای بانک ملی ایران و همچنین مدرسه روستای پیغمبر در زمینی به مساحت 1300متر توسط خیرین محترم ساخته خواهند شد.

این مراسم با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ریاست اداره امور بانک ملی شعب غرب استان تهران، معاون مشارکت‌های نوسازی استان تهران،فرماندار، مدیر آموزش وپرورش، نماینده مجلس، امام جمعه و سایرمسئولین رباط کریم و جمعی از خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار