اختصاص 450 میلیون تومان برای خرید تجهیزات سالن های ورزشی مدارس استان گیلان

رشت ( پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای خرید تجهیزات سالن های ورزشی مدارس برای سال تحصیلی آینده اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۱۰۷۷۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 450 میلیون تومان برای خرید تجهیزات سالن های ورزشی مدارس استان گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، امیر سراجی در بازدید از فضاهای ورزشی مدارس آستارا اظهار کرد: ۱۲۰ سالن ورزشی در مدارس گیلان فعال است و این سالن ها پیش از شیوع کرونا برای مسابقات و برنامه های ورزشی به بخش خصوصی اجاره داده می شد.

وی خاطرنشان کرد: چهار میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال اعتبار برای خرید تجهیزات سالن های ورزشی مدارس در سال تحصیلی آینده اختصاص یافته و سهم آستارا 250 میلیون ریال است که این وسایل در شهریور ماه در مدارس کم برخوردار توزیع خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان گفت: تکمیل و تجهیز زمین فوتبال باشگاه آزادی آستارا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است و ظرف یک سال آینده بهره برداری خواهد شد.

سراجی افزود: ۳۰‌میلیارد ریال اعتبار برای تهیه مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش مورد نیاز مدارس استان اختصاص یافت و ۲۲۰مراقب سلامت در حوزه های امتحانی حضور دارند و برای مدارس فاقد مراقب سلامت، از کارشناسان مراکز بهداشت استفاده می شود.

پیش از شیوع بیماری کرونا ۴۰۰ هزار دانش آموز در مدارس گیلان به تحصیل علم مشغول بودند؛ ویروس کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر کرده، از همان روزهای نخست شیوع، گیلان را هم به شدت متاثر کرد و باعث تعطیلی اجتماعات مردمی، مدارس و دانشگاه ها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار