معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستا نهای استان تهران:

در آموزش و پرورش نوین نیازهای روز جامعه مورد توجه است

تهران(پانا)- معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به رویکردهای جدید در آموزش و پرورش، عنوان کرد تنوع و پیچیدگی های جامعه امروز نیازمند آموزش و پرورشی پویا و پاسخگوست.

کد مطلب: ۱۰۷۷۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
در آموزش و پرورش نوین نیازهای روز جامعه مورد توجه است

یوسف بهارلو با اشاره به اینکه نسل جوان با سوال‌های متعددی در جامعه امروز روبروست، ادامه داد: تعلیم و تربیت ما باید به گونه‌ای پیش برود که به سوال‌ها و دغدغه‌های دانش‌آموزان پاسخ منطقی بدهد، وگرنه نمی تواند به اهداف عالیه خود دست یابد.

او با تاکید بر اینکه در آموزش و پرورش صرفا نباید به دنبال موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان باشیم، تصریح کرد: مهارت‌آموزی، اجتماع‌پذیری، کسب مهارت‌های زندگی و شناخت آسیب‌های در کمین دانش‌آموزان از مسایلی است که نباید از آنان غافل شد و برای آن باید برنامه‌ریزی کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران شرایط پیش آمده در جامعه به واسطه بیماری کرونا را بسیار غافلگیر کننده دانست و خاطرنشان کرد: گسترش این بیماری در کنار تمامی دشواری‌ها یک پیامد جدی را نیز به همراه داشت و آن اینکه باید بتوانیم آموزش و پرورش را به تکنولوژی روز تجهیز کنیم و در این زمینه باید توجه به زیرساخت‌های لازم را فراموش نکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار