مدیرآموزش و پرورش فلاورجان: هدف مدارس شاهد، ترویج روحیه ایثار و شهادت بین دانش آموزان است

فلاورجان (پانا) - جلسه ستاد شاهد فلاورجان با حضور مدیرآموزش و پرورش، رییس بنیادشهید، مدیران مدارس شاهد، کارشناس مسئول مشارکتها و امورشاهد و دیگر اعضا در سالن اجتماعات امیرکبیرمدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش فلاورجان: هدف مدارس شاهد، ترویج روحیه ایثار و شهادت بین دانش آموزان است

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش ضمن تسلیت فرارسیدن ارتحال امام راحل و قیام پانزده خرداد، یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشت و افزود: امیدواریم همواره بتوانیم راه امام عزیز را ادامه داده و از رهنمودهای ایشان بتوانیم بهره مند شویم.

قربانعلی کاظمی هدف از تاسیس مدارس شاهد را ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین دانش آموزان دانست و اظهار کرد: یکی از اولویتهای انتخاب مدیران، معاونین و معلمان در مدارس شاهد، داشتن روحیه ایثار و شهادت است که بتوانند در بین دانش آموزان نیزاین روحیه را ایجاد و تقویت کنند.

وی در ادامه اذعان کرد: یکی از پارامترهای انتصاب و انتخاب مدیران مدارس شاهد ایجاد روحیه ایثار و شهادت بوده و سعی برآن شده تا در این زمینه از مدیران نمونه استفاده شود.

در ادامه جلسه رفیعی، ریاست بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان ضمن تشکر از مجموعه آموزش و پرورش در زمینه مدارس شاهد گفت: قابل تحسین است که همواره مدیریت آموزش و پرورش فلاورجان اهمیت ویژه ای به بحث ایثار و شهادت دارد و همواره یاد و خاطره شهدا را در مدارس زنده نگه داشته است.

رئیس بنیاد شهید در ادامه جلسه گفت: در بحث پیگیری امور شاهد و فرزندان شهدا مدارس باید آموزش را همسو با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت معطوف کنند و دانش آموزان را با این روحیات تربیت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: باتوجه به اینکه مدارس شاهد،جزء مدارس شاخص شهرستان محسوب می شود، انتظار می رود توجه ویژه ای به این مدارس شود و از نیروهای مجرب، کارآمد و متعهد استفاده شود.

در ادامه این جلسه در خصوص مدارس شاهد و مشکلات پیش رو بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار