معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

با راه اندازی شبکه شاد شرایط مناسبی برای ارائه محتوای پرورشی و فرهنگی ایجاد شده است

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) شرایط مناسبی برای ارائه محتواهای پرورشی و فرهنگی فراهم شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۶۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
با راه اندازی شبکه شاد شرایط مناسبی برای ارائه محتوای پرورشی و فرهنگی ایجاد شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، سید حسن لواسانی فرد، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در جلسه ویدیو کنفرانس معاونان پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق ضمن تأکید بر عضویت تمامی همکاران حوزه ی پرورشی در این شبکه بیان کرد: با راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد)شرایط مناسبی برای ارائه محتواهای پرورشی و فرهنگی فراهم شده است.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و عدم حضور دانش آموزان در مدرسه، باید نسبت به تولید محتواهای پرورشی در شبکه شاد برنامه ریزی لازم انجام شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به کمبود نیروی انسانی، سازماندهی نیروهای پرورشی باید به دقت انجام شود تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

این مقام مسوول عنوان کرد: معاونین پرورشی و تربیت بدنی، برنامه ها و فعالیت های تولیدی شهرستان ها و مناطق خود در زمینه های مختلف قرآنی،فرهنگی هنری، سازمان دانش آموزی و مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را جهت بارگذاری در شبکه شاد به اداره مربوطه ارسال نمایند.

در ادامه روسای ادارات داخلی حوزه پرورشی و فرهنگی و معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق برنامه ها و مسائل کاری خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار