معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان :

آموزش و پرورش باید در تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) پیشتاز باشد

زنجان (پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در جلسه گرامیداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام 15 خرداد اظهار داشت : امام خمینی (ره) ، عصاره انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد 1342 شروع بیداری ملت ایران بود.

کد مطلب: ۱۰۷۶۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش باید در تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) پیشتاز باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، جعفر گنج خانلو در سخنانی با بیان ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی (ره) گفت : امام (ره) ، رهبری جامع ، کامل ، خداجو و عبدصالح خدا بود که در ابعاد مختلف علمی ، فقهی ، دینی و عرفانی در صدر رهبران جهان قرار دارد به همین خاطر ما باید در تبیین ابعاد شخصیتی این مرد الهی برای نوجوانان و جوانان، پیشتاز باشیم .

گنج خانلو با بیان اینکه پس از رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری با قدرت و صلابت کامل توانسته است راه امام (ره) و انقلاب را به فضل خدا، با حمایت مردم و همدلی مسئولان ادامه داده و کشتی انقلاب را در مسیر متعالی خویش به حرکت درآورد.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر برنامه ها و نقطه نظرات خود را در خصوص گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) و سالروز قیام 15 خرداد ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار