مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی :

زمان آغاز و پایان امتحانات نهایی پایه دوازدهم مشخص شد

دشتی (پانا)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت حضوری از ۱۷ خرداد تا 16 تیر سال جاری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۷۶۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
زمان آغاز و پایان امتحانات نهایی پایه دوازدهم مشخص شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در جلسه کمیته برنامه ریزی این مدیریت اظهار کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم با توجه به اهمیت صدور مدرک دیپلم برای دانش آموزان این پایه از تاریخ 17خرداد تا 16 تیر ماه سال جاری به صورت حضوری برگزار می شود.

او گفت:‌ دانش‌آموزان پایه دوازدهم با توجه به اینکه آموزش تلویزیونی و مجازی در حال ارائه است، تمام محتوای کتاب‌های درسی را فرا می‌گیرند اما ممکن است در برخی موارد تمام کتاب را مطالعه نکرده باشند بنابراین در امتحانات نهایی شاخه نظری ۸۰ درصد کتاب درسی مبنا است و ۲۰ نمرده دارد.

علی حسینی بیان کرد: از آن جهت که آموزش‌های متنوعی توسط معلمان در فضای مجازی ارائه شده است برای یک پنجم پایانی کتاب ۴ نمره انتخابی در امتحانات نهایی داریم که در صورت علاقه‌مندی دانش‌آموز می‌تواند جایگرین ۴ نمره از آن ۸۰ درصد شود اما اگر فردی بر ۸۰ درصد متمرکز شده است و یادگیری را براساس ان انجام داده می تواند کل ۲۰ نمره امتحانات نهایی را از آن دریافت کند.

حسینی که در جمع اعضا کمیته برنامه ریزی و در محل این مدیریت سخن می‌گفت با بیان اینکه امتحانات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در 8 حوزه امتحانی در شهرهای خورموج و شنبه برگزار می‌شود تاکید کرد: دانش آموزان می بایست قبل از ورود به حوزه‌های امتحانی از ماسک و دستکش مواد ضدعفونی کننده شخصی استفاده کنند. البته تمهیداتی اندیشیده شده که به کسانی که به دلایلی فاقد این اقلام هستند در بدو ورود ماسک و دستکش داده شود.
دبیر شورای آموزش و پرورش دشتی خاطر نشان کرد طبق مصوبه این شورا شهرداری های خورموج و شنبه محیط حوزه های امتحانی را در پایان هر امتحان ضد عفونی می کند .

گفتنی است که شهرداری خورموج تاکنون تعداد ۳۰۰۰ ماسک را نیز برای برگزاری سالم و ایمن این امتحانات به حوزه های امتحانی اهدا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار