سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

نتایج استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی اعلام شد

بوشهر(پانا)_سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از اعلام نتایج ششمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نتایج استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، سید حسن لواسانی فرد،در جلسه شورای با بیان اینکه ششمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در پایه‌های هفتم و هشتم متوسطه اول در سال تحصیلی 99-98 برگزار شده است، گفت: دبیران درس تفکر و سبک زندگی، مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس با ارائه طرح درس و فیلم تدریس از دروس اعلام شده، در این جشنواره مشارکت کرده اند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی و شناسایی و ترویج روش های نوین یاددهی-یادگیری است.

لواسانی با اشاره به دریافت 122 اثر در دبیرخانه استانی جشنواره خاطرنشان کرد: پس از بررسی و داوری آثار، دو اثر تاب آوری از آسیه نیک اختر از شهرستان دشتی و بزرگ مردان کوچک از راحله درویشی از شهرستان بوشهر به عنوان آثار برتر در پایه هفتم انتخاب شده اند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اضافه کرد: اثر راه رهایی توسط مهناز بازیاری از شهرستان بوشهر و رسانه ها از زهره بحرانی از شهرستان دشتستان آثار برگزیده هیات داوری در پایه هشتم هستند.

گفتنی است که این چهار اثر برگزیده، موفق به راهیابی به مرحله کشوری جشنواره شده اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار