در گفت‌وگو با پانا

وحید قلیچ: کرونا بهانه است، با پوکر قهرمانی پرسپولیس مشکل دارند

رادوشوویچ مثل بازیکنان دهه ۶۰ پرسپولیس تعصب دارد

تهران (پانا) - مربی سابق پرسپولیس علت تهدید برخی تیم‌ها به کناره‌گیری از لیگ برتر را ادامه تلاش‌ها برای جلوگیری از کسب چهارمین قهرمانی این تیم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
وحید قلیچ: کرونا بهانه است، با پوکر قهرمانی پرسپولیس مشکل دارند

وحید قلیچ در گفت‌وگو با پانا در واکنش به تهدید 4 باشگاه لیگ برتری به کناره‌گیری از مسابقات لیگ برتر در صورت پیگیری دیدارهای این فصل گفت: وقتی بیشتر کشورهای جهان تصمیم گرفته‌اند مسابقات را ادامه دهند و کشورهایی مثل آلمان و کره جنوبی مسابقات را از سر گرفته‌اند؛ چرا باید ایران که وضعیتش بهتر از خیلی کشورهاست فوتبال را تعطیل کند؟ من متوجه نمی‌شوم تهدید چه معنی دارد که نامه می‌نویسند و تهدید می‌کنند که از مسابقات کناره‌‎گیری می‌کنند. اگر با تهدید بخواهد لیگ برتر ایران تعطیل شود که باید درب وزارت ورزش را بست.

وی ادامه داد: بعضی از این ایراد گرفتن‌ها به علت این است که آنها دوست ندارند پوکر قهرمانی پرسپولیس را ببیند و تنها مشکل‌شان این است که نام پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل نوشته نشود، با بهانه‌تراشی و تهدید می‌خواهند کاری کنند که پرسپولیس پوکر قهرمانی نکند. کرونا بهانه است، با پوکر قهرمانی پرسپولیس مشکل دارند. پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف مقتدرانه صدرنشین است و با توجه به اینکه شانس اول قهرمانی است، عصبانیت رقبا را برانگیخته است.

دستیار علی پروین در پرسپولیس در واکنش به ادعای برخی از افراد درباره تلاش برای قهرمانی پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال گفت: چطور زمانی که استراماچونی از ایران رفت و تمام کشور برای بازگشت او متحد شده بودند حرف از تیم حکومتی نبود؟ پرسپولیس همین الان هم چون آماده است بقیه تیم‌ها را ترسانده و آنها می‌ترسند اختلاف بیشتر از این شود. باید توجه کرد که فوتبال دلخوشی مردم است و نمی‌توان این دلخوشی را از آنها گرفت.

گلر سابق پرسپولیس در ادامه درباره جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و حضور بوژیدار رادووشوویچ به عنوان گلر اول در ترکیب پرسپولیس گفت: علیرضا با لطف خدا سیر صعودی خوبی را پشت سر گذاشته و می‌تواند در فوتبال اروپا پیشرفت کند. رادو هم گلر خوبی است که قراردادش را تمدید کرد و مثل بازیکنان دهه 60 روی پرسپولیس تعصب دارد. هم هر وقت فرصت بازی پیدا کرده نشان داده که گلر خوبی است و می‌توان به او اطمینان کرد. اما مسئله اصلی این است که پرسپولیس علاوه بر رادو نیاز به یک گلر خوب دیگر هم دارد که خیال تیم راحت شود.

وی در پایان گفت: رادو گلر خوبی است اما نباید فراموش کرد که علیرضا بیرانوند هم در درخشش رادووشوویچ و انگیزه پیدا کردن او بی تاثیر نبوده است. پرسپولیس یک گلر در حد و اندازه گلری مانند پیام نیازمند را لازم دارد تا خیالش ار دروازه راحت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار