آموزش و پرورش پیشرو در فرهنگ سازی و مبارزه با کرونا

مراغه(پانا) - جلسه مشترک هماهنگی و برنامه ریزی آغاز همکاری با دبیرخانه شهر ایمن و سلامت و انجمن تاریخ پژوهان مراغه تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش پیشرو در فرهنگ سازی و مبارزه با کرونا

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مراغه در این جلسه کلیات طرح گسترش و توسعه فاصله گذاری اجتماعی و طرح همیاران سلامت با چشم انداز میان مدت و بلند مدت بررسی شد و دستورات لازم توسط مدیر آموزش و پرورش شهرستان ویژه مراغه در پیشبرد احسن ملزومات این طرح صادر شد.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت مراغه با اشاره به ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در منطقه جهت ایجاد پویش‌های مردمی به منظور اقناع و توجیه افکار عمومی برای فاصله گذاری هوشمند و رعایت الزامات بهداشتی اظهار داشت: تشکل‌های غیردولتی و سازمان‌های مردم نهاد برای ایجاد پویش‌های مردمی در منطقه به منظور مقابله با ویروس کرونا به صورت فعال کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی عنوان کرد: سمن‌ها همواره برای کمک به جامعه آماده خدمت بوده‌اند و آموزش و پرورش آنها را رفیق و همکار خود می بیند. در همین راستا، تلاش ما بر این است که تمام فعالیت‌های داوطلبانه سمن‌ها در مقابله با این بیماری و اقدامات ارزنده آن ها برای فرهنگ سازی، به مردم و مسئولین منعکس گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار