راهیابی آثار کتابخوانان بوشهری به مرحله نیمه نهایی پویش "با کتاب در خانه"

بوشهر(پانا) - بیست و یک اثر از کتابخوانان بوشهر به مرحله نیمه نهایی پویش "با کتاب در خانه" کشور راه یافت.

کد مطلب: ۱۰۷۶۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی آثار کتابخوانان بوشهری به مرحله نیمه نهایی پویش "با کتاب در خانه"

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره‌ ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل با اعلام این خبر افزود: یک هزار و 38 اثر از سراسر کشور براساس شاخص هایی همچون، زمان بندی مناسب، خلاقیت و نوآوری در اجرا و ارائه الگوهای مناسب ترویج کتابخوانی به دبیرخانه پویش فرستاده شد که هیئت داوران پس از بررسی 200 اثر برگزیده در چهار رده سنی به مرحله نیمه نهایی را معرفی کردند.

آنیتا مظفری بیان کرد: از استان بوشهر نیز نود کلیپ با هشتگ این پویش در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته شده بود که از این میان بیست و یک اثر به مرحله نهایی داوری راه یافتند.

وی اظهار کرد: گناوه 6، دشتستان 4، تنگستان و کنگان 3، دشتی 2، بوشهر، دیلم و جم با یک اثر در مرحله نیمه نهایی حضور دارند.

مظفری عنوان کرد: 50 اثر برتر این پویش در چهار رده سنی پیش دبستان، دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم داوری در نیمه دوم خرداد ماه اعلام خواهد شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل در پایان ضمن تبریک حضور در مرحله نیمه نهایی پویش، برای این کتابخوانان آرزوی موفقیت کرد.

پویش"با کتاب در خانه" استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها، بهره بردن از امکانات موجود در فضاهای مجازی برای ترویج اجتماعی کتاب‌خوانی در سراسر ایران، تشویق کودکان و نوجوانان به گفت‌وگو پیرامون کتاب‌های مطالعه شده و گسترش بهداشت در فضاهای فردی و اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار