تمدید مهلت شرکت در بزرگترین مسابقه مجازی ستاد ازدواج دانشجویی

تهران ( پانا) - مهلت شرکت در بزرگترین مسابقه مجازی ستاد ازدواج دانشجویی و بهره مندی از جوایز متنوع آن برای دانشجویان و فارغ التحصیلان، تا پنجم خردادماه تمدید شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت شرکت در بزرگترین مسابقه مجازی ستاد ازدواج دانشجویی

به گزارش ستاد ازدواج دانشجویی، مهدی غلامی مقدم، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: زمان شرکت در ویژه برنامه ماه عاشقی پیش از این، ششم اردیبهشت تا سوم خردادماه اعلام شده بود که طی این مدت بیش از 6هزار نفر اعم از مجرد و متاهل از آن استقبال کردند؛ در عین حال بدلیل درخواست های مکرر مخاطبانی که تا امروز امکان شرکت در برنامه را پیدا نکرده اند، این مهلت تا پنجم خردادماه تمدید شد.

وی افزود: این مسابقه سراسری، ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان مجرد و متاهل دهه90(سال های 90 تا99) بوده و ده ها سفر مشهدمقدس(در قالب طرح ملی همسفرتابهشت) و کارت هدیه میلیونی از جمله جوایز ارزنده آن است.

غلامی مقدم با اشاره به اینکه برای اتباع و دانشجویان غیرایرانی نیز امکان شرکت در این ویژه برنامه وجود دارد، خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاع از جزئیات شرکت در این برنامه می توانند به سایت nahad.ir یا اپلیکیشن باشگاه ازدواج(قابل دانلود از کافه بازار) مراجعه و سوالات تلفنی خود را نیز با شماره همراه 09031333849 مطرح کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار