ادامه روند شتابان ابتلا به کرونا ویروس؛

شناسایی ۵۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی ۵۲۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۵۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، علی احسان پور با اعلام این خبر افزود: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیص کرونا در خوزستان، در شبانه روز گذشته (۲ لغایت ۳خرداد) تعداد ۵۲۴ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد که با توجه به عدم همکاری مردم در اجتناب از حضور در تجمعات و اماکن شلوغ و بازارها، پیش بینی افزایش آمار در روزهای آینده دور از انتظار نخواهد بود.

او ادامه داد :بر این اساس، از مجموع ۵۲۴ بیمار جدید، ۳۸۳ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۴۱ بیمار نیز بستری شدند که با احتساب این ۵۲۴ نفر تعداد کل مبتلایان به ۹۹۲۹ نفر افزایش یافته است.

احسان پور یادآور شد: در حال حاضر ۸۸۴ بیمار در بیمارستان های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه ۸۶۰۹ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

او با اعلام آمار جانباختگان افزود: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۱۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۳۶ نفر برسد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی در آخر ضمن ابراز نگرانی از آمار فزاینده ابتلا به کرونا ویروس تاکید کرد: با توجه به گزارش های میدانی از وضعیت نگران کننده بازارها، همچنان از مردم گرامی درخواست می شود تا در جهت تامین سلامت خود و خانواده، جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و در زمان حضور در خارج از منزل، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در بالاترین سطح ممکن رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار