آغاز به کار دفاترارتباطات مردمی نماینده مجلس حوزه مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا

پانا ( لالی) - در برنامه ای هماهنگ و به‌صورت ویدیو کنفراس؛ دفاتر ارتباطات مردمی علیرضا ورناصری نماینده منتخب مجلس در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، هفتکل؛ لالی و اندیکا آغاز به کار کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۵۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار دفاترارتباطات مردمی نماینده مجلس حوزه مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا

در این برنامه که به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس با حضور مسئولین 4 شهرستان مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا برگزار شد؛ آغاز به کار رسمی دفاتر ارتباطات مردمی نماینده مجلس اعلام شد.

مراسم همزمان در لالی در محل فرمانداری برگزار شده بود که طی آن حجت الاسلام سیداحمدی (امام جمعه)، گودرز ترکی زاده(فرماندار)، محمدعلی محمدی(دادستان)، سرهنگ روح الله بیگدلی (فرمانده نیروی انتظامی) و سروان گوروی (فرمانده سپاه) ضمن تبریک عید سعید فطر و سالروز آزادسازی خرمشهر آمادگی مجموعه های خود را به منظور خدمت هر چه بیشتر به مردم و رفع مشکلات شهرستان در حضور علیرضا ورناصری اعلام کردند.

در انتهای این برنامه که همزمان در 4 شهرستان پخش می شد؛ علیرضا ورناصری در سخنانی با پوزش از عدم برگزاری جلسات به خاطر رعایت مسائل بهداشتی ابراز امیدواری کرد که در فرصتی مناسب با حضور مردم به ایراد سخنرانی و بیان اقدامات به عمل آمده بپردازد.

این برنامه در سایر شهرستان ها نیز به همین صورت برگزار شد.

گفتنی است آدرس دفتر ارتباطات مردمی علیرضا ورناصری در شهرستان لالی در خیابان بهار و واقع در محل سابق مرکز بهداشت و درمان شماره 1 شهرستان لالی است و سرهنگ علیرضا کریمی؛ فرمانده سابق و بازنشسته سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لالی به عنوان مسئول دفتر او فعالیت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار