رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

از مدیران مدارس برتر در برنامه شاد تقدیر شد

آب پخش (پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت معلمان و مدیران مدارس منطقه آب پخش هیچگاه در امر آموزش کوتاهی نکرده اند و تمام تلاش خود را جهت آموزش مفید به کار بسته اند و تلاش کرده اند تا دانش آموزان علم آموز، خلاق و فعالی را پرورش دهند.

کد مطلب: ۱۰۷۵۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
از مدیران مدارس برتر در برنامه شاد تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش، معاون آموزشی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، مدیران مدارس از مدیران مدارس منطقه آب پخش که بیشترین جذب دانش آموزان را در شبکه شاد و همچنین بیشترین آمار ثبت نام کتب درسی را داشته اند در سالن همایش اداره آموزش و پرورش با لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش بیان کرد: دانش ‌آموزان مهم ‌ترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب می ‌شوند و نظر به اهمیت و ضرورت ادامه آموزش دانش آموزان، وزارت آموزش‌و پرورش با تاکید بر ایجاد مدارس در فضای مجازی، در کوتاه‌ ترین زمان شبکه آموزشی (شاد) را به وجود آورد تا دانش آموزان از آموزش عقب نمانند.

اکرم پاپری اضافه کرد: شالوده، برنامه مجازی (شاد) در فضایی ایزوله و با امکانات بومی و به‌عنوان شبکه آموزشی اختصاصی وزارت آموزش‌وپرورش راه‌اندازی شده تا آنچه در مدرسه اتفاق می‌افتد در زمان تعطیلی مدارس در این فضای امن مجازی به صورت آنلاین انجام گیرد.

پاپری خاطر نشان کرد: معلمان و مدیران مدارس منطقه آب پخش هیچگاه در امر آموزش کوتاهی نکرده اند و تمام تلاش خود را جهت آموزش مفید به کار بسته اند و تلاش کرده اند تا دانش آموزان علم آموز، خلاق و فعالی را پرورش دهند.

وی عنوان کرد: با راه اندازی شبکه آموزشی دانش آموز ( شاد )، مبنای فعالیت مدارس، مدیران، معلمان و دانش آموزان این شبکه است و تلاش و زحمات معلمان در بستر امن شاد، منظم و برابر برنامه مدارس قابل رصد بوده و میزان فعالیت را برای سال تحصیلی تعیین و مشخص می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار