عضویت 100درصدی دانش آموزان آموزشگاه کاشی نیلوفر بیرجنددر شاد

بیرجند(پانا)- مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر در بیرجند خبر داد 100درصد دانش آموزان این آموزشگاه در شبکه شاد «شبکه آموزشی دانش آموزان» عضو هستند.

کد مطلب: ۱۰۷۵۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
عضویت 100درصدی دانش آموزان آموزشگاه کاشی نیلوفر بیرجنددر شاد

طیبه حمیدی، مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر در گفنگو با پانا در بیرجند اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش هیچ گاه تعطیل نشد و معلمان عزیز و کوشای دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر در ایتا و به دنبال آن با راه اندازی شبکه شاد در شاد به دانش آموزان خود آموزش می دهند.

این مقام مسئول در دبیرستان کاشی نیلوفربا اشاره به اینکه مدارس از 27 اردیبهشت ماه به صورت محدود و برای رفع اشکال دانش آموزان باز شده است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید در مدرسه پروتکل های بهداشتی اعم از: فاصله اجتماعی به میزان 1/5 متر، همراه داشتن ماسک و دستکش، همراه داشتن آب آشامیدنی و دستمال و... را رعایت کنند و پس از رفع اشکال بلافاصله به منزل مراجعه کنند.

او، ادامه داد: دستکش و ماسک به همه پرسنل داده می شود، کلیه کلاس ها، اماکن و وسایل قبل و بعد از ورود دانش آموزان ضد عفونی و هنگام ورود کفش های دانش آموزان با مواد ضد عفونی کننده پاک سازی می شود.

طیبه حمیدی، گفت: دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی نداشته و یا مبحثی از درسی به خصوص ریاضیات را متوجه نشده بودند با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدرسه مراجعه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار