رشد صعودی کرونا در ۱۰ استان

تهران (پانا) - عضو کمیته ستادملی مقابله با کرونا با اشاره به روند نزولی شیوع ویروس کرونا در کشور گفت از ۳۱ استان درگیر بیماری کرونا در ۲۱ استان روند نزولی و در ۱۰ استان روند صعودی دارد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
رشد صعودی کرونا در ۱۰ استان

مسعود مردانی در مصاحبه‌ با رادیو گفت‌وگو با بیان اینکه ایران نخستین کشور در غرب آسیا است که بیماری کرونا را پس از چین، تایلند و ژاپن تجربه کرده است، اظهار کرد: متأسفانه در ابتدای اپیدمی با موارد متعدد بیماری در استان‌هایی مانند قم، تهران و گیلان روبرو بودیم.

مردانی با اشاره به وضع شیوع ویروس کرونا در کشور یادآور شد: بررسی‌ها نشان می‌دهد از ۳۱ استان درگیر در کشور ۲۱ استان روند نزولی بیماری داشتند اما همچنان در ۱۰ استان روند آن رو به رشد است و دلیل آن بازگشایی‌هایی است که با تعجیل صورت می‌گیرد. مخالف بازگشایی‌ها نیستیم اما این اقدامات باید با تأمل و به مرور صورت گیرد.

عضو کمیته ملی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر ضرورت حفظ نکات بهداشتی در جامعه از سوی مردم گفت: برخی تصور می‌کنند که خطر این بیماری در کشور کاهش یافته است و به سفر رفتند در حالی‌که این تحرکات می‌تواند موجب برقراری زنجیره ارتباط بیماری کرونا شود و حتی ممکن است شرایط باز هم بدتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار