در جریان معاملات امروز

شاخص کل بورس ۷ هزار واحد رشد کرد

تهران ( پانا) - شاخص بورس در پایان داد و ستدهای سومین روز معاملاتی این هفته با افزایش بیش از ۶۹۰۰ واحدی به یک میلیون و ۲ هزار و ۱۲۴ واحد رسید.

کد مطلب: ۱۰۷۴۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
شاخص کل بورس ۷ هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در معاملات امروز بار دیگر کانال یک میلیون واحدی را فتح کرد و در جریان معاملات امروز با رشدی بیش از ۶۹۰۰ واحدی به یک میلیون و ۲ هزار و ۱۲۴ واحد رسید.

امروز اکثر شاخص‌های بورس با افزایش مواجه شد به طوری که شاخص کل با ۶۹۴۴ واحد رشد معادل ۰.۷۰ درصد به یک میلیون و ۲ هزار و ۱۲۴ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با ۱۸۴۶ واحد افزایش معادل ۰.۷۰ درصد به ۲۶۶ هزار و ۳۹۱ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۶۷۰۷ واحد افزایش معادل ۲.۱۳ درصد به ۳۲۱ هزار و ۱۵۸ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۴۴۴۳ واحد افزایش معادل ۲.۱۳ درصد به ۲۱۲ هزار و ۷۸۸ واحد، شاخص آزاد شناور با ۱۰۴۷۶ واحد افزایش معادل ۰.۸۳ درصد به یک میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۱۷ واحد، شاخص بازار اول با ۸۸۳ واحد افزایش معادل ۰.۱۲ درصد به ۷۴۲ هزار ۲۵۲ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۱۴۶۸ واحد رشد معادل ۱.۶۱ درصد، به یک میلیون و ۹۸۸ هزار و ۵۵۸ واحد رسید.

از سویی دیگر امروز ۳ نماد «اخابر با ۲۳۲۱ واحد، غپینو با ۱۲۶۶ واحد وپارس با ۹۱۸ واحد» رشد، بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار