سردار آزمون: تکرار می‌کنم، فعلا فقط به زنیت و قهرمانی در روسیه فکر می‌کنم

تهران (پانا) - مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد فعلا تمام تمرکزش روی قهرمانی زنیت در فصل جاری لیگ برتر روسیه است و فکرش را درگیر پیشنهادها نخواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سردار آزمون: تکرار می‌کنم، فعلا فقط به زنیت و قهرمانی در روسیه فکر می‌کنم

به گزارش Area napoli ، " من فقط به زنیت فکر می‌کنم " این جمله خلاصه افکار و سخنان سردار آزمون است. این مهاجم ایرانی که متولد سال 1995 است، در گفت‌وگویی که داشت درباره شایعات پیرامون انتقال او از زنیت به تیمی مطرح در قاره اروپا گفت: ناپولی و اورتون من را می‌‎خواهند؟ ابتدا برای پاسخ به این سوال ، بگذارید یک چیز را بگویم. من می‌خواهم مصاحبه را با یاد افرادی که از بیماری کورونا ویروس رنج می‌برند، شروع کنم. به افرادی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، تسلیت عرض می‌کنم ، همچنین می‌خواهم از کادر پزشکی و از پزشکان تشکر کنم. به پرستارهایی که برای همه ما می جنگند و پزشکانی که هر روز جانشان را به خطر می‌اندازند. صادقانه بگویم کاری که انجام داده‌اند واقعاً عالی است.

آزمون در ادامه گفت: "در مورد من و آینده، می‌خواهم تأکید کنم که من بازیکن زنیت هستم. هدف من بازگشت به تمرینات و از سرگیری تلاش برای قهرمانی در روسیه است. ما دوست داریم هرچه سریع‌تر به میدان برگردیم. شخصاً اعتراف می‌کنم که دوست ندارم بگویم یک روز پیشنهادی از یک تیم دارم و روز دیگر از تیم دیگر. تا رسیدن به توافق قطعی من درباره آینده صحبت نخواهم کرد که اخبار را تأیید یا رد کنم. همیشه شایعات و اخبار وجود داشته است ،‌من اهمیتی نمی‌دهم که روزنامه‌ها و سایت‌ها چه می‌نویسند ، من حرفه‌ای هستم و فقط کار خودم را انجام می‌دهم. همیشه از رسیدن پیشنهادات خوشحال می‌شوم، اما آنها ذهن من را منحرف نمی‌کنند.

او در بخش دیگری از حرف‌هایش درباره سوژه شدنش در رسانه‌ها گفت: من فقط به فکر بازگشت به فوتبال و پیروزی در میدان هستم و آنچه را که خارج از کشور گفته می‌شود دنبال نمی‌کنم.

مهاجم زنیت در واکنش به اجرایی شدن روند انتقالش از زنیت اینگونه واکنش نشان داد: تکرار می‌کنم ، در حال حاضر من فقط به زنیت فکر می‌کنم. من با باشگاه قرارداد دارم و صحبت کردن درباره پیشنهادات و آینده اخلاقی نخواهد بود. این تصمیم توسط باشگاه گرفته خواهد شد و ما در مورد آن صحبت نکرده‌ایم. من فقط وقتی انتقالم نهایی ‌شود درباره آن صحبت خواهم کنم. شایعات همیشه هستند ،اما من به دنبال آن نمی‌روم. از ابتدای شروع کارم همیشه به بازی کردن فکر کرده‌ام. آینده غیرقابل پیش‌بینی است. من آنچه را که خدا برای من می‌خواهد قبول خواهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار